1. Prezes GUM prowadzi ewidencję warsztatów.
2. W ewidencji warsztatów gromadzi się następujące dane i informacje:
1) nazwę lub imię i nazwisko podmiotu prowadzącego warsztat;
2) adres podmiotu prowadzącego warsztat oraz adres miejsca świadczenia usług;
3) dane technika warsztatu, a w szczególności:
a) imię i nazwisko,
b) datę i miejsce urodzenia,
c) numer ewidencyjny Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności (PESEL), a w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL – numer i nazwę dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz nazwę organu, który wydał ten dokument,
d) okres ważności posiadanego uprawnienia;
4) informacje o zmianach danych, o których mowa w art. 9;
5) informacje o udzielonych, zmienionych i cofniętych zezwoleniach.
3. Dane i informacje zgromadzone w ewidencji warsztatów udostępnia się, na wniosek:
1) organów uprawnionych do kontroli tachografów cyfrowych;
2) podmiotu wydającego karty.
4. Po upływie 5 lat od dnia uprawomocnienia się decyzji o cofnięciu zezwolenia usuwa się zawarte w ewidencji warsztatów dane i informacje dotyczące tego zezwolenia.